publicidad
The Hunger Games

MTV Movie Awards: Who won?

MTV Movie Awards: Who won?

Another MTV Movie Awards is in the books...did your favorite movie take home the top prize? Check out our list of winners!

The Hunger Games
The Hunger Games

Another MTV Movie Awards is in the books...did your favorite movie take home the top prize? Check out our list of winners!

Movie of the year Winner: The Hunger Games: Catching Fire

Best female performance Winner: Jennifer Lawrence, The Hunger Games: Catching Fire

Best male performance Winner: Josh Hutcherson, The Hunger Games: Catching Fire

Breakthrough performance Winner: Will Poulter, We're the Millers

Best kiss Winner: Emma Roberts, Jennifer Aniston and Will Poulter, We're the Millers

Best fight Winner: Orlando Bloom and Evangeline Lilly vs. Orcs, The Hobbit: The Desolation of Smaug

Best comedic performance Winner: Jonah Hill, The Wolf of Wall Street

Best shirtless performance Winner: Zac Efron, That Awkward Moment

Best villain Winner: Mila Kunis, Oz The Great and Powerful

Best on-screen transformation Winner: Jared Leto, Dallas Buyers Club

publicidad

Best musical moment Winner: Backstreet Boys, Jay Baruchel, Seth Rogen and Craig Robinson perform in Heaven, This is the End

Best cameo performance Winner: Rihanna, This is the End

Trailblazer award: Channing Tatum

Generation award: Mark Wahlberg

publicidad
publicidad
En promedio, un beneficiario de DACA ha trabajado con su permiso entre cuatro a cinco años en diferentes industrias. Todos contribuyeron a sus fondos de jubilación a través del Seguro Social Federal y planes de jubilación individual.
La vicepresidenta del California Bank and Trust, Betty Uribe, es considerada una de las empresarias y líderes latinas más influyentes del estado. Cuenta que limpió casas a los 12 años para ayudar a su madre, quien emigró desde Colombia con sus otros tres hijos por problemas familiares.
El menor de 13 años de edad fue atropellado en noviembre de 2014 por un conductor en estado de ebriedad y antes de morir expresó su deseo de donar sus órganos y tejidos. La carroza 'Done Vida' participará el 1 de enero en el Desfile de Las Rosas en Los Ángeles y allí habrá un retrato del menor. En EEUU 116,000 personas están esperando por un donativo de órganos para salvarles la vida.
El video muestra el momento cuando dos ladrones atacan al vendedor de raspados a plena luz del día. Los dos hombres le voltean el carro de comida y a mano armada, con fuertes puños y patadas, lo despojan de sus pertenencias y de dan a la fuga. Conocidos de la víctima exigen justicia. Los responsables siguen prófugos.
publicidad